Ørgreen představil nové vizuály pro kampaň 2015

ava533

Na webu Ørgreen a všech jeho dalších informačních kanálech (Facebook, Pinterest, Instagram) se objevily nové vizuály pro kampaň 2014-2015. Pánové v Ørgreen Optics se dlouhodobě netají svou zálibou ve filmovém umění, které transformují do brýlových obrub. Vznikly tak skvostné kousky jako například obruby Marilyn, Oldman, Director´s Cut, Clash a spousta dalšich. Ve výsledku mají obruby Ørgreen svou duši a příběh, který jim dodává příslušnost k určité filmové situaci nebo postavě.

Stejnou cestou Ørgreen jde i v roce 2015 a celá kampaň by tentokrát měla mít jisté prvky z  francouzské kinematografie. Respektive by se měla dotknout filmu noir, francouzské nové vlny a možná trošku neobvykle by měla být doplněna o Shakespearovskou atmosféru. O tom co si pod těmito prohlášeními představit můžeme samozřejmě dlouze polemizovat. Jisté je ale to, že obruby mají opět jména filmových hvězd, filmových postav a jsou čím dál tím propracovanější a dynamičtější. Každému jejich nositeli připomenou, že má na obličeji něco, čím snadno osloví své okolí.

Všechny modely Ørgreen, i z předchozích kolekcí, vyvolávají vždy nějakou emoci a nejsou tudíž  jen nějakými brýlemi. Jsou něčím víc.

Pečlivě navržené tvary a hlavně barevné kombinace přesně a cíleně působí na obličeji svého nositele jako doplněk, který velmi jemně, ale zároveň velmi výrazně poukazuje na jedinečnost člověka, který se pro Ørgreen rozhodne.

Na novém vizuálním pojetí prezentace se podílel dánský fotograf Casper Balslev, kterému modelem stál již z minulé kampaně pro rok 2014 známý, umělecký ředitel dánského královského baletu Nikolaj Hübbe. Ženský element doplnila původně modelka, ale v současné době herečka Katharina Damm.

V kampani se objevují nové obruby Tilda, Ava, Drax a další. Všechny nové obruby z kampaně 2014-2015 jsou nebo v krátké době budou k dispozici v Optik Žilka v Praze a v Jihlavě. Prohládnout si je také můžete v náhledech zde.

Ava 533

 

Komentáře

About the Author

Optik Žilka
Optik Žilka je unikátní svým projektem „CELOŽIVOTNÍ PÉČE O ZRAK“. Jedná se o koncept významného českého optika Blahoslava Žilky, realizovaným s podporou jedné z nejvýraznějších nadnárodních společností zabývající se oční optikou již více než 150 let, a sice firmou Carl Zeiss.